بررسی عوامل موثر در مکان یابی بازارهای هدف نمایشگاه های خارج از کشور حضور در نمایشگاههای خارجی یکی از بزرگترین چالشهای مدیران شرکتها می باشد . ارزیابی اینکه واقعا چه نمایشگاههایی را باید شرکت کرد و چه نمایشگاههایی هیچ گونه بازدهی برای شرکت ندارند و با توجه به هزینه های بالای حضور در نمایشگاههای خارجی […]

تقویم نمایشگاه و فهرست خدمات نمایشگاهی ، مرجع رویدادهای نمایشگاهی ایران (اکسبیز) | درج کننده اپراتور درج خبر و اطلاعات |لینک مطلب بررسی عوامل موثر در مکان یابی بازارهای هدف نمایشگاه های خارج از کشور |وب سایت مرجع رویدادهای نمایشگاهی ایران

برچسب ها