‌بهمن حسین زاده صبح امروز در کارگروه سیاستگذاری تجارت خارجی که با حضور زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت و مودودی سرپرست سازمان توسعه تجارت و مدیران تابعه در این حوزه در تالار اصفهان برگزار شد به اهمیت تدوین برنامه های استراتژیک در حوزه تجارت خارجی و منطبق با سیاست های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ حدود ۲۰ سرفصل برای توسعه تجارت خارجی و صادرات تدوین کرده ایم که اهم برنامه ها برگرفته از اسناد بالا دستی، قانون ششم توسعه و برنامه های راهبردی وزارت صمت است که افزایش کمی نمایشگاههای تخصصی، بین المللی و داخلی از جمله آنهاست.


مشاهده متن در وب سایت اصلی

برچسب ها